Ułamki zwykłe – Sprawdzian – Klasa 5

Sprawdzian dla klasy 5 zawiera zadania z zakresu:

  • Porównywanie ułamków zwykłych
  • Liczby mieszane
  • Skracanie i rozszerzanie ułamków zwykłych
  • Dodawanie i odejmowanie ułamków o jednakowych mianownikach
  • Dodawanie i odejmowanie ułamków o różnych mianownikach
  • Obliczanie ułamka danej liczby
  • Zamiana poszczególnych jednostek z wykorzystaniem ułamków zwykłych

Ułamki zwykłe - Klasa 5

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14

Przed Tobą sprawdzian z matematyki, który sprawdzi Twoją wiedzę z działu: Ułamki zwykłe. W teście znajduje się 14 zadań, a każde z nich jest warte 1 lub 2 punkty. Łącznie do uzyskania jest 20 punktów. Całość powinna Ci zająć maksymalnie 20-25 minut. Po zakończeniu sprawdzianu możesz przejrzeć swoje odpowiedzi wraz z pełnymi rozwiązaniami do zadań. Życzę powodzenia!

 
 
 

Ćwiczenia i zadania, które pomogą Ci w nauce:

Tematy, które mogą Ci się przydać podczas rozwiązywania zadań:

40 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
M. W.

Fajne :)

Natka pietruszki

KOCHAM MATME

Anonim

Przyznam że to jest fajne

klaudia

fajne

shalin

fajny blog

Maciek Białobrzeski

bardzo fajne

Werciak2008

To bardzo pomaga i jest naprawdę fajne

Anonim01

Każdy tylko fajne daje? A ja powiem że super extra

Anyomus

Super ta strona

-.-

super strona :D

Absurdalnamatma

Naprawdę fajne. I poziom spoko. Wysoki:)

m.p

ja miałem 18 na 20 punktów

Avenix

stronka fajna ale nie działa mi klawisz zakończ

BLackstar

Super tylko za pierwszym razem miałam 2 błędy nie wiem czemu jak w wyjaśnieniu było dobrze

DZASTA

Super

anonimowy

spk 9/10

Pandusia❤

Super fajna

Kubikuła0210

trudne ale fajna metoda uczenia przez komputer lub smartfon

Polski Kościelnik

fajne

kasix

najlepsza stronka z matmy! Nie kumałam ułamków a odkąd regularnie robię testy z tej strony ułamki to dla mnie sama przyjemność i łatwizna ! polecam naprawdę super

kjahdhhavb

jak ktoś lubi matmę to fajne

O.W.

Bardzo pomaga

Filip Brzeszczyk

łatwe i fajne

Anonim

14/20 nie umiem chyba xd

Marianna

Idealna strona! ♥♥♥

Julix

Fajne

ziemniok

powinno być tak na teście że jak będzie zła odpowiedz to żeby było wytłumaczenie

:D

polecam można się nauczyć i jak coś będzie źle to jest wyjaśnienie :D

Januszek

uwielbiam matematykę

Typowy sus 2022 ez

Bardzo fajna stronka dzięki niej mogę sobie wszystko powtórzyć przed sprawdzianem polecam

B.k

super

Hubert

test jest źle zrobiony ponieważ przy dodawaniu ułamków licznika nie dodajemy a zadaniu 1 nie ma poprawnej odpowiedzi

omoklo

bardzo fajne

NINJA

Dzięki. Bardzo się przydało, bo miałam sprawdzian z matmy

Ezpicat

Mega! Jutro mam poprawę i to mi bardzo pomogło :)

JULA00/

5/5