Darmowy Test IQ

Darmowy Test IQ – bez haczyków, bez opłat, bez wysyłania SMS by otrzymać wynik.

Sprawdź swoje IQ wypełniając specjalnie przygotowany test. Przed Tobą 20 różnorodnych zadań, które pozwolą bardzo obiektywnie zmierzyć poziom inteligencji. Na rozwiązanie tego testu będziesz potrzebować ok. 20 minut. Test najlepiej wykonywać w skupieniu i ciszy, dlatego jeśli nie masz teraz czasu to wróć tu w wolnej chwili. Odradzam rozwiązywanie testu na raty, bo może to zachwiać końcowym wynikiem. Jeśli jesteś gotowy to przejdź do poniższej aplikacji.

Po zakończeniu testu zachęcam Cię do dzielenia się nim ze swoimi znajomymi, tak by oni także mogli sprawdzić swoje umiejętności. Trzymam kciuki za jak najlepszy wynik. Powodzenia!

Trwa wczytywanie
Jeżeli spodobał Ci się powyższy test to podziel się nim ze swoimi znajomymi za pomocą poniższych przycisków. Zmierz się ze swoimi znajomymi i poznajcie swoje wyniki IQ!

704
Dodaj komentarz

Milena

Oto chodziło. Gratuluje autorowi

mateusz gdańsk

125pkt 25 lat,
fajny teścik, dziękuję adminowi,
za tydzień rozwiąże jeszcze raz :)

Magda

No bardzo fajny test i nawet całkiem dobry wynik udało mi się uzyskać – 121 IQ :-)

Anonim

Mi wyszło tak samo jak w testach z psychologiem :)

etiudi

najlepszy test iq w internecie

blackwhite

Mi wyszło 132. Kto da więcej?

Iga

155

pan tajemniczy

Ty matowe ta na pewno ci tyle wyszło.

Anonim

139

Mariusz

to tak jak ja :0 też mam 139

Anonim

pewnie

Anonim

Witaj w klubie. Ja też 132

martynika

136 i co ty na to??

Anonim

160 :)

Marcin

140

Nela Brankiewicz

147 na 160

Ola

Mam 148

Anonim

Taki wynik jest niemożliwy, ponieważ jest 20 pytań a maksymalna ilość punktów 160. Więc każde poprawne zadanie to 8 punktów. 8,16,24,32,40,48,56,64,72,80,88,96,104,112,120,128,136,144,152,160 oto możliwości wyników o ile wszystkie pytania mają tą samą wartość

grochu

125 ;) jest nieźle ;)

zuza

122 IQ ;)

Bystrzak

Super test. Zajęło mi to trochę więcej niż podane 30 min, ale mój wynik to 146 IQ :)

polo

Czy na wynik wpływa czas wykonania testu ? Pozdrawiam.

Misia

Trochę bez sensu… Ja miałam napisane, że mój wynik to 98-160 o_O

przezorny

Za to pytanie powinnaś odjąć sobie 10 punktów z wyniku

Iga

Wychodzi na to,że jej wynik to nie przypadek :P

Tomasz

Wychodzi na to” Iga”, ze nie potrafisz czytać ze zrozumieniem ponieważ ona nie pytała lecz oznajmiła iż ma taki wynik, który jej wyszedł po przeprowadzonym przez nią teście, podobnie jak „przezorny” przecież to oczywiste że pisząc (cytuję): „Trochę bez sensu… Ja miałam napisane, że mój wynik to 98-160 o_O” „Misia” miała na myśli tylko to ze uważa iż według niej test nie pokazał jej prawdziwych możliwości. Natomiast z grzeczności można darować sobie złośliwe komentarze pod adresem innych ponieważ to również dowodzi jaki poziom intelektualny reprezentujemy a jak wiadomo chamstwo, wywyższanie się (pycha) to efekt kompleksów i rodzaj obrony umysłu na… Czytaj więcej »

mm

Mądra wypowiedź. Całkowicie się zgadzam.

Fanka.Z

Słuszna uwaga…głównie są to łamigłówki liczbowe…wolę łamać główkę w dziedzinie literatury, sztuki – interpretacja, zauważanie ukrytych znaczeń przez artystów, gra słów, to jedno zadanie z królem i rycerzem było w moim guście hihi :D

Olka

Przyznaje musiałam troszkę pogłówkować, ale się opłacało

VSS

120/160 :)

Req

Super test! Mam 144/160 ale i tak miałem frajde z rozwiazywania go! Dzieki!

maniek

Prośba o udostępnienie rozkładu wyników.

JAMES

da sie w ogole dokladnie albo z precyzja graniczaca dokladnosci okreslic, jaki poziom IQ sie prezentuje? jesli tak, to czy ten test jest taki?

Atex

Wyszło mi 130/160. Niektóre zadania dały popalić (zwłaszcza ostatnie, gdyż takiego pytania się nie spodziewałem :D). Nigdy nie lubiłem tych z porównywaniem obrazków. Z rok temu robiłem gdzie indziej i wyszło bodajże 124, więc chyba nie jest źle.

Szkoda, że nie ma opcji sprawdzenia swoich błędów, tylko ręcznie wysyłacie @SzaloneLiczby informacje o tym jak ktoś poprosi. Mimo to fajna inicjatywa i sam teścik, nawet jeśli tzw. 4fun.

Pozdrawiam :)

Kashene

Wyszło mi 106/160

Marzena

Proszę o prawidłowe odpowiedzi na maila. Uważam, że pierwszy slajd wprowadza uczestników w błąd. Jeżeli czas rozwiązywania testu nie wpływa na jego wynik, to w pierwszym slajdzie nie powinno o nim być w ogóle mowy.

Ania

122 pkt. Czy mogę prosić o błędy na maila? Bardzo fajny test :-)

lilia111222333kola

93/160 :(

Janko

Dej mnie no odpowiedzi majster na mejla plox

Już nie jarajcie sie tak

Jakbyście mieli iq tyle co piszecie to by wyszło średnio ze 120 a średnie iq Polaków wynosi 100 więc albo zmyślacie albo test nie jest miarodajny

koala

111 wyszłam na głąba kapuścianego, masakra, Ciekawe, ile pytań miałam dobrze?

jaro

ja się zmieściłem w przeciętnej :D 104 (nie jest źle ale może gdybym się bardziej skupił byłoby lepiej) :)

Ahgsfds

Ja natomiast chyba jestem upośledzony, bo wyszło mi 62

erman

Wyszło mi 135. Czy faktycznie tyle moje IQ wynosi? Zastanawia mnie to gdyż napisałeś, że niektórzy moga miec na innym tescie 162/180 a na tym 144/160. To w końcu mają 162 czy 144? Pozatym prosiłbym o błędne odpowiedzi jeśli można

P

To trochę dziwne, wyniki powyżej 120 powinny być nieczęste, a tu widzę zatrzęsienie wybitnych umysłów. Ciekawe czy Ci ze słabszymi wynikami się nie wypowiadają, czy takowych nie ma? Ciekawi mnie jaki jest rzeczywisty średni wynik tego testu.
Mój wynik to na przykład 139, ale wydaje mi się on mało prawdopodobny.

P

W innym znacznie trudniejszym teście (zależnym od czasu) uzyskałem zaledwie 98 wiec komu wierzyć?

Hermilion

Dlatego że obliczając wstecznie podane wyniki: IQ 140 jako 10% populacji z tablicy z score wychodzi że autor używa testu z SD równym w przybliżeniu 31-32 punkty. Normalne testy są ustawione na SD 15 lub SD 24, a wyniki przez to niższe. Zasięg testu to 60/32 = 1,875 SD a więc podany w normalnej skali SD 15 – mierzy inteligencję w zakresie 72 – 128, gdzie wynik max. 160 odpowiada wynikowi 128 w normalnym teście.

Stąd zatrzęsienie dobrych wyników .. taki marketing – wyniki tak naprawdę są ok. dwukrotnie zawyżone w stosunku do skali Wechslera.

Anina04

Witam, czy ja również mogłabym poprosić o informację gdzie popełniłam błędy? Chciałabym tylko zaznaczyć że pierwszy ciąg licz mnie zupełnie zmylił bo liczby są oddzielone myślnikami a wydaje się że to minusy. W następnym ciągu już zakumałam że to takie przerywniki.

Anina04

Poza tym chciałabym podziękować za świetny i darmowy test :)

pani kasia

moje IQ wynosi 165

Zosia

Test bardzo przyjemny, nie odstrasza trudnością nawet osoby o dość zardzewiałych mózgownicach, jak moja. I – co najważniejsze – jest w pełni darmowy. Co ciekawe, uzyskałam wynik 121 – dokładnie taki sam, jak kilka lat temu w innym, oficjalnym. :) Miły zbieg okoliczności.

Też chciałabym poprosić o przesłanie moich błędnych odpowiedzi na maila. Pozdrawiam autora sprawdzianu, dobra robota!

Suchcio

Fajny test :) Mój wynik to 98 ,wiem ,że słabo ,ale inne strzelałem :D P.S Można złe odpowiedzi na maila?

Orined

Witam.
Wynik jaki osiągnąłem skłania do refleksji, gdzie popełniłem błędy.
Czy można otrzymać arkusz odpowiedzi z kluczem?

Nelly

Orłem to ja nie jestem 120

Ania

Kurcze, myslalam ze tylko ja tu jestem orlem. A tu sie okazuje ze co druga osoba ma super wyniki. Gratuluje.

dean

witam, bardzo proszę o przesłanie mi mojego formularza – jestem ciekaw gdzie popełniłem błąd. =)

Moim zdaniem bardzo dobry test. Chciałem również pochwalić, za pracę wykonaną nad jego stworzeniem i, mimo to, brak opłat za wynik. Świetna sprawa.

Gorąco pozdrawiam!

Mirek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Szkoda, że nie można sprawdzić gdzie popełniło się błąd.

Komiks

To jest test z łatwymi pytaniami, które już rozwiązywałem w innych testach. Wyniki są zawyżone, bo powyżej 140 zapraszają do MENSY. Nie macie się z czego cieszyć :P

julia

Bardzo fajny test, super, że darmowy :) mój wynik to 140 :>

90

sami geniusze 140 160 …marnujecie sie

Karol

Fantastyczny test aczkolwiek, pytania mające na celu określić pasującą liczbę do wskazanego ciągu liczb dosyć męczące. Trochę brak mi obycia z tego typu zadaniami. Tak czy inaczej 126 punktów, liczyłem na trochę więcej, ale chyba tragedii nie ma :). Pozdrawiam

Karol

PS. Jeśli to nie problem również prosiłbym o wysłanie mi odpowiedzi. Zadania z obrazkami wydawały mi się banalnie łatwe i ciekaw jestem czy przez brak uwagi zrobiłem jakieś błędy.

Yang

137 – raczej nie powinienem robić testu w ciągu nocy kiedy jestem najbardziej zmęczony a i jakoś cierpliwości zabrakło by sprawdzić każde pytanie. Chociaż ostatnie pytanie to normalnie trzeba było strzelać kiedy się nie uważnie rozwiązuje wcześniejsze pytania. Ale muszę przyznać że test fajny i dość zróżnicowany. Można go sobie rozwiązać dla rozrywki.

KAROL

Ostatnie pytanie poniżej pasa, szczególnie kiedy na tel się rozwiązuje…. Mogę prosić o błędy?

Martyna

Mój wynik 144! Nareszcie po zrobieniu testu IQ otrzymałam wynik bez smsów i płacenia.. (wiem że napisane że się nie płaci ale na niektórych stronach są zapewnienia a pomimo ich nadal trzeba zapłacić.. )

wredny

W teście Mensy uzyskałem 153, tutaj 110 ;) Ten test nie mierzy tego co ma mierzyć i należy go traktować jedynie jako rozrywkę.

Julaa

Świetny test.
Ja również poproszę o błędne odpowiedzi.
Tak trochę krucho 114/160, ale OK :D
Pozdrawiam

Król_Lew

Końcowy wynik 89/160. U psychologa wyszedł wynik inteligencji znacznie ponizej przecietnej. Teścik nawet dobry.

Adrian

151/160 fajny test, ale robilem dluzej niz 20 minut i ciezko te wszystkie liczby i uklady sie robi w glowie. mysle, ze wiekszosc ludzi majac godzinke, kartke i dlugopis uzyskaloby 160 ;)

mal

Ciekawy test. Mój wynik nie powala, zwłaszcza jak poczytałam powyższe komentarze. U mnie było zaledwie 139, choć i to nie jest najgorszym wynikiem :)

Anonim

125 Wyniki powyżej 120 punktów świadczą o ponadprzeciętnej inteligencji testowanej osoby
czytajac komentarze wnioskuje ze mamy bardzo madre spoleczenstwo… jaks lipa jak na moje :)

Sxymon

136 punktów:-)