Klasa 3

Zadania i ćwiczenia z matematyki – klasa 3

Zobacz także ciekawe quizy dla dzieci:
Quizy dla dzieci
83 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
gośc

bardzo fajnie zadania

Miłek
Reply to  gośc

dobrze mówsz

ktoś
Reply to  Miłek

zgadzam

spoko
Reply to  gośc

fajne

Sushi
Reply to  gośc

Prawda

RAVEN70
Reply to  gośc

Zgadzam się z Tobą :)

WiktorKnas
Reply to  gośc

popieram cię

AGA

Doskonałe ćwiczenia!

Miłek

wow fajna gra polecam

Miłek

szalone liczby chyba moja najlepsza gra na świcie

Anonim

potwierdzam

Anonim

ale to fajne wiecie ludziska

Ktoś xd

super!!!!!!!!!!!!!!!

maja bajcar
Reply to  Ktoś xd

i to bardzo super

Kacper Zmyślony

Gra jest fajna ale bez szału

wiktoria

to są fajne gry

MAD MAX
Reply to  wiktoria

nie no mega strona gratuluje szalonym liczbom

KUBUŚ POP MONSTER

całkiem fajna zabawa

kamilos

fajna strona

Anonim

Cześć jestem Tymek mam 7+ lat.

Szalone Liczby

dziękuje

Czwartoklasistka

Super ja chodzę do 4 klasy i mam test diagnostyczny z 1-3 a powtarzam tylko 3, bo 1 i 2 mało robiliśmy a dodawanie do 100 i odejmowanie do 100, a mnożenie i dzielenie do 100 też było w 3 klasie, więc muszę sobie powtórzyć wiadomości z 3 klasy, bo po wakacjach się zapomniało:-\

AnonimowyKtośZTikToka

Właśnie po to wróciłam do klas 1-3 xD

Garolala

I love szalone liczby to strona fajowa

Nikola
Reply to  Garolala

potwierdzam

natalka kl 3
Reply to  Garolala

prawda

Janek

no masz racje

jahubi

spoko gry

Mamita

Bardzo fajna stronka, żeby jeszcze mój 9 letni syn chciał skorzystać. Jak zmotywować gościa, który jest ze wszystkim na nie :-S.

Janek
Reply to  Mamita

ja daje 10/10 najlepsza strona na swiecie

wera

poecam naprawde

023

fajne

Ewelina

pomogło mi to córce

3b

Bardzo fajna strona. Przyda nam się bo niedługo mamy test!

Janek
Reply to  3b

Niedługo będzie test trzecioklasisty to mi pomoże.

DANIEL

BARDZO FAJNE TO JEST

Laura Golla

fajne są te zadania

Arkadiusz Koza

Najczęściej mam wyniki : 10 i 9.
Tak właściwie to prawie zawsze.

miłek

bardzo fajne zadania i ćwiczenia

Maja pszczolka

Fajne

Nevo

Fajna stronka

Natalka
Reply to  Nevo

To jest uczące

Kwasiczek

fajne zadania (ogólnie dla klasy 3/4)

emilia

bardzo fajne gry

Pies

Bardzo ładne

~KoteŁ~

Super Zadania :)

Jot
Reply to  ~KoteŁ~

Zgadzam się

barto 2 1 1 8

bardzo fajne polecam każdemu

Jakub

ale fajne!!!

Oliwia

Fajna strona

błyskawica

Fajna strona trochę się pouczę :)

Mądry człowiek

Strona 10/10 fajna do utrwalania wiadomości

anonimowy człowiek

super

Maxsio

Do ćwiczenia super!

michał

uwielbiam to!

Sushi

Te zadania bardzo mi pomagają w nauce. Gry są naprawdę fajne. Lubię tę stronę :)

N nie

Pytane. Dlaczego w klasach 0-3 niema sprawdzianów a w 4-8 są?

Agnieszka

Mega fajne zadania

zuza

to świetna gra i dobra nauka!!!

Paula

Bardzo podobają mi się te zadania.

Szymon

moja najlepsza strona do ćwiczeń polecam

elfik047

chce żeby starsze osoby nie robiły tych quizów dla 1,2,3 albo 4 klasy, bo zawalają całą topkę 10

Vivia

Bardzo dobre ćwiczenie przed testem

Ppziomka 54

Moja mama jest zadowolona bo mam same 6 i 5 i wszystko przez tę stronę

Michalinax

Bardzo ale to bardzo fajne zadanka