Która godzina?

Która godzina? – Na ekranie wyświetli Ci się zegar. Twoim zadaniem jest odpowiedzenie na pytanie, którą godzinę wskazuje! Wybierz jedną z trzech odpowiedzi i staraj się popełnić jak najmniej błędów.


Zadania polecane dla Ciebie:

40 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
sołtys

fajna gra na sto procent

j
Reply to  sołtys

10/10

Anonim

To jest dość fajne, mój syn jest zadowolony, ma same piątki w szkole polecam

kacper 201009

zegary są super i są jak dla mnie bardzo łatwe

PAWLO
Reply to  kacper 201009

Ja dostałem 10/10.

MamaAmeli2705

Przydało się dla córki i teraz łatwiej idą jej zegarki bez wielkiej lekcji w której jej to omawiam

amelka

Bardzo łatwe i fajne!!!

Helena

Szalone liczby są super. Mi sie poboba

aga

bardzo fajne zajęcia

M-A-R-T-Y-N-A

Super gra, dużo się z niej nauczysz. Mój wynik 10/10

Maja B

Super 10 punktów

ŻANETA

Moja liczba punktów to 9

kotelkowa 2a

fajne uwielbiam te stronkę jest najlepsza na świecie

Kryspin

10/10

dorian

ta mini gierka jest fajna na sto procent*-*

Rita

Ten test z zegarami jest bardzo fajny. Potarzałam go 3 razy i po tym trzecim razie zdobyłam 10 punktów

staś

zegarek to dla mnie łatwizna

szymonp

no problemo 10/10 jest moje

Mia

Bardzo łatwe ☺️

Lucy

Poszło mi świetnie. Jestem w tym dobra

Monika

Super gra!

Miłosz

Fajna zabawa

M

10 \ 10

;-;

10/10 ;-;

Hubi23

Fajne ale trzeba myśleć. Świetna strona!

Ewa M.

ćwiczenia z zegarkiem robię codziennie

werka

wszystko dobrze

Kuba

Zrobiłem wszystko na 10 punktów każde zadanie

kotek
Reply to  Kuba

ja też 10

STACJA orlen

To mi się podoba bo miałem 10/10. Polecam!!

Jakub

Super

Antoni sp8 tg

fajna gra tylko muszę trochę poćwiczyć 9/10

passat 897609

Ten kto wymyślił tę stronę jest bardzo mądry. Miałem 10/10.

falo2305-Olaf

super, polecam na 100% albo i nawet 999% 10/10 z :) (uśmiech to dodatek a 10/10 to mój wynik)

Nikola

Nikola 10/10 :)

koks

dostałem 10/10 dobrze

Anonim

mam wynik 10/10 lubię zegary są takie no można powiedzieć super fajne ! już prawie kończę 2 kl na szalonych liczbach akurat to dobrze bo zbliżają się wakacje!

Rafał Marzec

bardzo fajna gra polecam !!!!

Rafał Marzec

10/10

Oli

Bardzo i to bardzo polecam bardzo fajnie się gra prezentuje :) Super
Pozdrawiam